Kysymyksiä ja vastauksia
KYSYMYKSIÄ JA VASTAUKSIA
1. Mistä tiedän onnistuiko tilaukseni? Mistä tiedän onko tilaukseni lähetetty?
Onnistuneen tilauksen jälkeen saat meiltä sähköpostiisi tilausvahvistuksen. Kun tilauksesi on käsitelty meillä, saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen. Toimitusvahvistuksesta löydät myös seurantakoodin, jonka avulla voit seurata toimituksen kulkua.
2. Miten käytän alennuskoodin?
Alennuskoodi tulee syöttää sille varattuun kenttään kassalla. Mobiilinäkymässä koodille varattu kenttä on hieman piilossa, mutta sen saa näkyviin "Näytä tilauksen yhteenveto" kohdasta klikkaamalla.
3. Voinko käyttää useita alekoodeja yhteen tilaukseen?
Valitettavasti alekoodeja ei voi yhdistää toisiinsa. Yhdelle tilaukselle voi näin ollen käyttää vain yhden alekoodin.
4. En voi valita tilaukselle toimituspistettä. Mihin tilaukseni toimitetaan?
Tarkan toimituspisteen valitseminen ei valitettavasti ole tällä hetkellä mahdollista, vaan paketti toimitetaan antamasi postiosoitteen perusteella lähimpään noutopisteeseen. Kun tilauksesi on käsitelty, saat toimitusvahvistuksen yhteydessä seurantakoodin, jolla voit halutessasi seurata pakettisi matkaa.